2014-09-06

Smocza Kompania: "Lepszy Świat" - TRAILER


Pozdrawiam wszystkich fanów Smoczej Kompanii. Pragnę poinformować, iż rozpocząłem niedawno pracę nad trzecią częścią przygód Slejrena Czerwonego oraz jego ekipy. Niestety nie wiem kiedy pojawi się pierwszy rozdział, zatem aby nie trzymać was w oczekiwaniu ujawnię parę informacji o nowym opowiadaniu:


  • "Lepszy Świat" będzie zupełnie nową historią, niezwiązaną z poprzednimi opowiadaniami.
  • Trzecia część będzie dłuższa niż "Księżycowy Kryształ" i "Odmieniec" razem wzięte - sam boję się pomyśleć ile to zajmie :O
  • Co będzie tematem nowego opowiadania? Otóż należy się spodziewać wojny oraz intrygi, w którą zamieszani będą zarówno ludzie, jak i magiczne istoty.
  • Zamiast nieznanych, tajemniczych stworzeń, jakimi były hybrydy w "Odmieńcu", będzie sporo znanych istot ze świata fantasy. Jednak nie wykluczam, że będą się zachowywać dość oryginalnie (znacie mnie)  ;)
  • Do Smoczej Kompanii dołączy nowy członek! Jednak nie pojawi się tak od razu, trzeba będzie zaczekać parę rozdziałów.
  • Będzie więcej smoków! - czułem, że w poprzednich opowiadaniach czegoś mi brakowało :) Pojawi się także pewien zły smok, z którym Slejren będzie musiał stoczyć walkę. PS: nie wykluczam, że pojawi się też więcej trolli - LOL.

Tak więc tyle mogę na razie wyjawić. Mam nadzieję, że zachęcę was tym do dalszego czytania. Co do tytułu, to on się wyjaśni po jakimś czasie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz