2014-10-19

Smocza Kompania: "Lepszy Świat" - rozdział 2.A




OPOWIADANIE TYMCZASOWO USUNIĘTE

5 komentarzy:

  1. Krótsze teksty szybciej się czyta i ogólnie są bardziej przystosowane do internetu wiec dzielenie na części rozdziałów to fajny pomysł.
    Przez chwilę bałam się, że te drzwi się za nimi zamkną i ich grupa skończy w potrzasku. No i dlaczego mam wrażenie, że Slejren nie przepracował rozstania z Nillą do końca. :)
    A ogólnie to opowiadanie wciąga mnie jakoś bardziej niż poprzednie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że wciąga cię bardziej niż poprzednie, staram się by każde opowiadanie było coraz lepsze :D
      Dzielenie rozdziałów stało się koniecznością, głównie ze względu na czas. Gdybym leciał całymi rozdziałami, to pokazywałyby się raz na miesiąc.

      Usuń
  2. Czyżby szykowała się niezła bitka? No ale, tym razem są dwa smoki i jeden czarodziej, to może im pójdzie szybciej. Choć wątpię. Podoba mi się ta Nilla, ciekawe co ją łączy z Slejranem. Mam nadzieję, że następnym razem będzie opowiadał Zurbik, uwielbiam tego osobnika.
    Pozdsrawiam, Ada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bitka? - owszem ^^ i to jeszcze z małą niespodzianką :> i wcale im nie pójdzie tak łatwo :P
      Slejrena łączy z Nillą to, że kiedyś ze sobą chodzili - myślałem, że wyjaśniłem to w poprzednim rozdziale? Pociągnę jeszcze ten wątek, ale najpierw muszą się wydarzyć inne rzeczy.
      W części drugiej gadać nadal będzie Slejren, ale od następnego rozdziału opowiadał już będzie ktoś inny. Prędzej czy później dostaniesz swojego Zurbika XD

      Usuń
  3. To było po prostu za piękne, żeby mogło się udać :D Zianie ogniem w zamian za całe hałdy złota? :P Wiadomo było, że coś pójdzie nie tak ^^ Myślałby kto, że Kompania, po tylu przygodach, w końcu się czegoś nauczy :D Ale nie narzekam, lubię walki, a tu się zapowiada - jeśli nie w następnym rozdziale - to już wkrótce ^^ W ogóle to ciekawi mnie jak opiszesz walkę magów...I cz w ogóle to zrobisz...:P

    OdpowiedzUsuń