2014-04-06

Smocza Kompania: "Odmieniec" - rozdział 4




 OPOWIADANIE TYMCZASOWO USUNIĘTE




9 komentarzy:

  1. Widzę, że ktoś grał tu w Wiedźmina :D Mikul, to o ile się nie mylę, strażnik z Podgrodzia, który tak strasznie wieśniaczył i chciał glejt do miasta :D Coraz bardziej jestem ciekaw, kim jest ta cała Elen... Raczej wątpię, że strzygą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałem wymyślić imiona dla trzech "statystów", a nie chciało mi się szczególnie wysilać mózgownicy, więc sięgnąłem po grę LOL
      To kim jest Elen, tak prędko jeszcze nie ujawnię :D, ale strzygą nie jest. To tylko głupi wieśniacy gadali coś o strzygach, bo się na tym nie znają.

      Usuń
  2. Lepiej późno, niż wcale i mam cichą nadzieję, że kolejna notka pojawi się szybko. I mała rada, trzymaj się smoczej kompani, no wychodzi Ci genialnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OGROMNE DZIĘKIx!!!
      I nie mam zamiaru :puszczać" Smoczej Kompanii, nawet jeżeli zacznę zamieszczać jakieś inne opowiadanie to nie znaczy, że zrezygnowałem ze smoków.
      (wymyśliłem nawet temat na nowe opowiadanie, ale nie wiem, czy dojdzie do jego realizacji. Ostatnio ledwie się wyrabiam nawet z samą S.Kompanią)

      Usuń
  3. Szkoda by było, gdyby dziewczyna faktycznie była strzygą. A może połączyć ją jakoś ciekawie z Rin'em *if you know what i mean*. I oczywiście Elen..Elen, Elen. No co to za bóstwo, jakaś królowa? Może właśnie Elen zbliża się do wioski.
    Następny rozdział chcę zobaczyć przed pełnią księżyca =3 Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna NIE jest strzygą, już to komuś tłumaczyłem.
      A po drugie jak może zbliżać się do wioski, skoro ona już jest w wiosce. W końcu kogo mają zamiar spalić na stosie?

      Usuń
    2. Chodziło mi tu bardziej o to (ale ni * nie mogłam tego ująć, aż mnie natchnęło), że jeśli byłaby (ale nie jest) strzygą, może wzywa jakieś coś do wioski. Tajemnicze stwory, które mają ją uchronić przed stosem. Ale skoro znam już prawdę, to może te "cosie" chcą ją zabić z innych powodów.
      Mam nadzieję, że da się zrozumieć co piszę xD bo ja jestem na haju kiślowym i mi się zdaje, że nikt nie ogarnia co do niego mówię.

      Usuń
  4. Rina uważam za tchórza, ale tchórza, który potrafi troszczyć się o innych. Jednak Elen jest dla niego kimś zupełnie obcym. A jednak, nawet mimo, że nie wie czym jest, to chce jej pomóc. Sama sie zastanawiam, czy ona i Rin będą jakoś, jak to ujeła Mery, "połączeni".
    Pozdrawiam,
    roxette16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Elen, to jeszcze wiele razy się zaskoczysz :) Co do Rima, to może nie tyle jest tchórzem, co udaje wielkiego chojraka, którym nie jest. Niestety on i Elen nie są w żaden sposób połączeni. Nie wiem czy chodzi wam o jakieś magiczne powiązanie, czy romans, ale ani jednego, ani drugiego nie będzie. Będzie za to ciekawe wyjaśnienie kim jest Elen ,czym są hybrydy i czego chcą.

      Usuń