2014-11-20

!!! JUBILEUSZ !!!


Trudno uwierzyć jak ten czas szybko leci - to już rok odkąd siedzę na tym blogu i wrzucam tu co mi do głowy przyjdzie po pijaku na imieninach kolegi, bądź podczas koszmarnego snu (bezpośrednio po balandze) XD. A tak na poważnie to chciałbym podziękować wszystkim, którzy mnie odwiedzali i pozytywnie oceniali moją twórczość. W szczególności chcę podziękować: "Omegon Alpharius"; "Ada Kroll" oraz "Liry Moor". Pragnę zapewnić, że dopóki będą zainteresowani moimi opowiadaniami, z pewnością nie stracę weny i Smocza Kompania oraz inne opowiadania będą się dalej ukazywać.

A teraz sprawy organizacyjne:
Kiedyś myślałem, że dam radę pisać nowy rozdział co dwa tygodnie, a teraz martwię się, czy zdołam się wyrobić w ciągu trzech. To takie ostrzeżenie, żebyście nie myśleli, że jak długo nic się nie ukazuje, to zakończyłem działalność. Po prostu rozdziały będą się teraz ukazywać rzadziej i mam nadzieję, że w pszyszłości się to zmieni.
Obecnie piszę rozdział 4 "Groźniejsza niż Potwór", a gdy skończę, to znowu zabiorę się za Smoczą Kompanię.

Pozdrawiam ShadowDragon

2 komentarze:

  1. Gratuluję ;) Życzę Ci weny, coraz więcej pomysłów, a także czytelników. Sobie natomiast, przy okazji, żebym wreszcie przeczytał wszystkie Twoje opowiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, dużo mi się tego zebrało X_x
      Ale nie musisz czytać wszystkiego. Jeżeli mógłbym coś polecić, to "Smocza Kompania - Lepszy Świat", które będzie jak dotąd moim najambitniejszym opowiadaniem. W dodatku zacząłem je dopiero pisać, więc nie ma jeszcze tak wielu rozdziałów.
      Pozdrawiam

      Usuń